Spotkania, zadania, notatki, dokumenty, kalendarz i ‘help-desk’ pozwalają na bieżące zarządzanie relacjami z najemcami, użytkownikami obiektów i innymi kontrahentami (klientami).
więcejRejestracja i opis wszystkich aktywów trwałych w sposób hierarchiczny: nieruchomość -> budynek -> lokale -> pomieszczenia.
więcejPanowanie nad relacjami, umowami i rozliczeniami z najemcami to jedna z czterech podstawowych funkcji iGPM.
więcejService-desk, zestawienia i szczegóły SLA umów serwisowych, terminy z umów, przeglądy i śledzenie zgłoszeń usterek oraz zleceń, rozliczenia z serwisantami, alerty, BMS pozwalają na zdalne panowanie nad techniką i stanem budynków i nieruchomości.
więcejDzięki iGPM można uporządkować i kształtować procesy gospodarcze związane z zarządzaniem nieruchomościami.
więcejKsiążka obiektu budowlanego, plan gospodarczy nieruchomości, zapytania ofertowe, oferty wynajmu, koszty, analizy to prekonfigurowane formaty raportów.
więcejZakres ustawień systemu iGPM dostępnych z poziomu kluczowego użytkownika jest szeroki.
więcej