Spotkania, zadania, notatki, dokumenty, kalendarz i ‘help-desk’ pozwalają na bieżące zarządzanie relacjami z najemcami, użytkownikami obiektów i innymi kontrahentami (klientami).
Funkcjonalność
Są to w znacznej części skróty do fragmentów systemu dostępnych także w innych pozycjach menu. W oparciu o te elementy menu można kształtować codzienne procesy:
Odbierania zgłoszeń i meldunków, zamieniania ich na zadania do wykonania, przypisywania zadań wykonawcom (własnym lub serwisom zewnętrznym), ustalania grafików.
Wprowadzania do systemu iGPM dokumentów (protokołów, notatek, instrukcji, załączników do umów) i ich wyszukiwania
Nadzorowania realizacji zadań planowych i zlecanych ad-hoc przypisanych poszczególnym członkom zespołu lub serwisom zewnętrznym.
iGPM sp. z o.o. powstała przy wsparciu środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej.